Jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne na redukcji?

Jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne na redukcji?
modna-wiedza
Zdrowe ciało
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Kiedy chcemy pozbyć się zbędnych kilogramów, powinniśmy zmienić swoje dotychczasowe nawyki żywieniowe oraz rozpocząć aktywność fizyczną. Jeżeli mowa o tej drugiej, to stanowi ona jedynie 30% sukcesu w procesie jakim jest utrata tkanki tłuszczowej. W związku z powyższym powinniśmy przede wszystkim skupić się na odpowiedniej diecie, która pozbawiona będzie słodyczy oraz posiłków typu fast food, a wzbogacona o owoce, warzywa i dostateczną ilość wody. Istotne jest również przestrzeganie ilości spożywanych w ciągu dnia kalorii. Aby móc stracić na wadze w grę powinien wchodzić ich deficyt.

Co zrobić, aby utracić zbędne kilogramy?

Tak jak już wcześniej wspomnieliśmy, aby skutecznie utracić tkankę tłuszczową koniecznym jest stosowanie odpowiedniej diety oraz takich praktyk jak trening redukcja. Pamiętajmy o tym aby spożywać pięć, pełnowartościowych posiłków w ciągu dnia, wypijać minimum 1.5 litra wody oraz unikać niezdrowego i kalorycznego jedzenia. W przypadku diety redukcyjnej efekt nie będzie możliwy, jeżeli nie zmniejszymy ilości kalorii, jakie spożywamy. Aby móc prawidłowo oszacować wyżej wspomniane, konieczne jest wykonanie odpowiednich wyliczeń uwzględniających kilka ważnych aspektów. 

Dieta redukcyjna, a całkowite zapotrzebowanie energetyczne organizmu

Każdy organizm ma inne zapotrzebowanie kaloryczne i jest ono ściśle uzależnione od płci, wieku, wagi oraz stylu życia. Obliczanie zapotrzebowania kalorycznego odbywa się na podstawie wzorów, które uwzględniają wyżej wspomniane kwestie. Można skorzystać z bardziej rozbudowanych i dokładnych lub z tych, które dadzą nam ogląd sytuacji w przybliżeniu. Nie mniej jednak jest to podstawa do tego, aby dieta redukacyjna była skuteczna.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Formy reklamy, które napędzą sprzedaż w naszej firmie
Formy reklamy, które napędzą sprzedaż w naszej firmie
Dziś reklama kojarzy się bardziej z bilbordami, wysyłaniem maili na skrzynki klientów albo z wręczaniem swoich wizytówek. Okazuje się, że […]
Ostatnie wpisy