Każdy przedsiębiorca – czy to taki, który prowadzi tradycyjny sklep spożywczy na osiedlu mieszkaniowym, czy też ten, co oferuje sprzedaż artykułów w sklepie internetowym chce, aby jego placówka handlowa posiadała rzeszę sprawdzonych i lojalnych klientów. Ludzie tacy cenią sobie robienie zakupów w tym, a nie innym miejscu i należy ich za to wynagrodzić. Służą do tego różnego rodzaju programy lojalnościowe. Dzięki nim można stworzyć bardzo przyjazną więź z kupującym, a przy okazji zwiększyć obroty swojego sklepu. Charakterystycznym dla obecnych czasów jest to, że znaczna część sprzedaży przeniosła się do Internetu. Tam ludzie kupują chętnie, ponieważ dzięki tej formie robienia zakupów oszczędzają chociażby dużo czasu. Warto, posiadając taki sklep online skorzystać z takiego systemu, który spowoduje, że klienci będą potrzebny im asortyment kupowali właśnie u nas, a nie gdzie indziej.
Jest to aplikacja, którą osoba robiąca zakupy instaluje na swoim smartfonie i dzięki niej ma możliwość, aby zbudować dodatkowe relacje z wybranym sklepem internetowym. Polegają one najczęściej na zbieraniu punktów z tytułu robionych zakupów, które później można wymienić chociażby na nagrody rzeczowe. Możliwości nagradzania jest wiele, wszystko zależy od inwencji i pomysłowości sprzedawcy.