Jak dobrać kopertę do przesyłki?

Jak dobrać kopertę do przesyłki?
modna-wiedza
Finanse i rynek
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Chcąc poprawnie zrealizować przesyłkę, należy uważnie i z rozwagą dobrać wymiary koperty, w której ma znajdować się zamówienie. Obecnie zakupić można koperty o maksymalnym wymiarze 280 x 400 mm, oznaczone jako E4. Najmniejszy wymiar mają z kolei koperty DL – raptem 110 x 220 mm, co w przybliżeniu wynosi tyle, co złożenie kartki formatu A4 dwukrotnie. Ogółem jest dziesięć standardowych, zgodnych z europejską normą rozmiarów. Wszystkie są opisane literami, np. koperta C7 o wymiarach 81 x 162 mm, C6 114 x 162 mm, lub też C5 162 x 229 mm. Wiedząc, jaki format ma dokument, który ma być wysłany (dla przykładu niech będzie to A4), żeby wiedzieć która koperta będzie pasować, wystarczy jedynie podmienić A literą C; w tym przypadku należy użyć koperty oznaczonej symbolem C4.

A co jeśli…?

Często zdarza się, że wysyłany przedmiot jest bardzo wartościowy, np. gotówka, biżuteria, albo po prostu wrażliwe dane. Wówczas warto zastanowić się nad dodatkową gwarancją bezpieczeństwa. Takim gwarantem jest bezpieczna koperta depozytowa, zwana również kopertą bezpieczną. Charakteryzuje ją specjalne opakowanie, które uniemożliwia otwarcie jej bez widocznego naruszenia zabezpieczeń. Innymi słowy, po otwarciu niemożliwe jest jej zamknięcie. Dodatkowo na kopercie zawarte są informacje, takie jak imię oraz nazwisko adresata, a także zadeklarowana zawartość koperty. Klient wybierający taki rodzaj wysyłki ma zapewnioną pełną dyskrecję. Nie ulega więc wątpliwości, że inwestycja w bezpieczną kopertę to dobra inwestycja, zwłaszcza że nie jest to ogromny koszt.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
O czym warto wiedzieć, prowadząc sklep internetowy?
O czym warto wiedzieć, prowadząc sklep internetowy?
Prowadzenie sklepu internetowego może być bardzo opłacalne, pod warunkiem, że będziemy dysponować odpowiednim oprogramowaniem, wiedzą i zadbamy, by akcje marketingowe […]
Ostatnie wpisy