O sukcesie zawodowym decyduje wiele rozmaitych czynników. Wiedza merytoryczna, umiejętność logicznego myślenia a także zdolność wykonywania pracy pod presją to tylko niektóre z nich. Bardzo ważne jest również to, by należycie się prezentować. Co zrobić by zawsze wyglądać profesjonalnie? Oto kilka sprawdzonych sposobów.
Doskonale wyglądać i znakomicie się czuć
Prawdziwą podstawą jest stosowny ubiór. Musi być dopasowany do specyfiki zajmowanego stanowiska, schludny oraz reprezentatywny. Niedopuszczalne są wygniecione materiały, plamy i inne defekty estetyczne. Dobrze będzie zrezygnować z krzykliwych wzorów i kolorów na rzecz klasycznych, stonowanych barw i prostych krojów. W przypadku kobiet sprawdzą się sukienki sięgające przynajmniej do kolan, garsonki, koszule i eleganckie żakiety. Do tego szykowne botki lub szpilki oraz dobrej jakości torebka i gotowe! Całość dobrze będzie dopełnić subtelnym makijażem i ładnie ułożonymi włosami. U panów sytuacja jest nieco łatwiejsza. Tu najlepiej sprawdzą się garnitury lub zestawienie gustownych spodni z koszulą z kołnierzykiem i nieco bardziej swobodną marynarką. Tak zwany dress code w biznesie odgrywa bardzo dużą rolę dlatego nie należy go bagatelizować.