Technologie & IT

Jak usprawnić obsługę w przychodniach i gabinetach lekarskich?

25 maja 2020

Coraz popularniejszym trendem w administracji publicznej jest wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych. Mają one usprawniać pracę instytucjom i poruszającym się w nich pracownikom, jak również powinny odciążać dotychczasowe systemy i manualne sposoby działania. Jest także wiele innych korzyści. Dotyczą one szybszego obiegu informacji czy mniejszej ilości zużywanego papieru, który wykorzystywany jest do tworzenia dokumentacji. Coraz więcej usług w tym obszarze poddawanych jest procesowi cyfryzacji.

Takie rozwiązania wdrażane są równie chętnie poza jednostkami administracji biurowej, np. w placówkach medycznych – samodzielnych gabinetach lekarskich czy sieciach różnych przychodni. Korzyść, jaka wynika z tego dla pacjentów to m.in. dokumentacja medyczna w formie elektronicznej. Udając się na kolejną wizytę do specjalisty, nie musimy pamiętać o historii dotychczasowych badań, ponieważ wszystkie istotne informacje są zapisywane w systemach na koncie pacjenta. Dlaczego takie technologie w wielu miejscach są już standardem i czy warto z nich korzystać?

Nowe systemy to komfort dla lekarzy i pacjentów

Odpowiednie oprogramowanie dla przychodni działa w chmurze. Umożliwia ono korzystanie i wgląd do historii pacjenta na każdym urządzeniu. Systemy łatwo można dostosować do różnej wielkości baz z danymi klientów. Obejmują one zarówno zakres rejestracji pacjentów, obsługi gabinetu lekarskiego, jak i prowadzenia złożonych kartotek. Opierają się na prostym graficznym interfejsie, którego obsługa nie powinna nikomu sprawiać problemów. Umożliwiają sprawną wymianę informacji między gabinetami w trakcie badań. Korzystanie z takich rozwiązań jest w pełni bezpieczne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

16 + 5 =