Finanse i rynek

Jak zwrócić uwagę przechodniów na mieście?

20 marca 2021

Przyciągająca uwagę reklama to istotny element każdej kampanii, przydaje się także jako wabik na potencjalnych klientów. Istotnym jest zatem, by docierała do określonej grupy docelowej, ale i do jak najszerszego odbiorcy, dzięki czemu zwiększa szansę na ewentualny zakup lub skorzystanie z danej usługi. Jakie sposoby są obecnie najefektywniejsze i w co warto zainwestować w centrum miasta, by reklama była jak najbardziej skuteczna?

Billboardy, plakaty i potykacze – czy to naprawdę działa?

W dzisiejszych czasach wszyscy żyją w pośpiechu, nie bardzo chcąc poświęcać cenny czas na przeglądanie katalogów, a zwłaszcza na oglądanie reklam w telewizji. Dobrym pomysłem jest zatem zainwestowania w formy wizualne, które przyciągną uwagę osób także na ulicy. Jedną z metod jest tu oczywiście zastosowanie rozmaitych billboardów oraz plakatów, ale nie tylko. Potykacze takie jak te zawarte na stronie https://www.exact.net.pl/systemy-reklamowe/potykacz_27 to świetny sposób nie tylko na zaprezentowanie reklamy swojej marki oraz usługi, ale też na zwrócenie uwagi potencjalnego klienta. Odpowiednie rozstawienie ich na trasie, najczęściej na uczęszczanym chodniku lub w miejscach, gdzie ludzie zmuszeni są zatrzymać się na chwilę (np. w okolicy przejścia dla pieszych), to doskonała metoda na wywołanie odpowiedniej reakcji. Potykacze występują w rozmaitych formatach oraz produkuje się je z tworzywa, które można stosować odpowiednio wewnątrz lub na zewnątrz, mogą być też zarówno jednostronne, jak i dwustronne, co dodatkowo zwiększa ich efektywność.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

20 − 8 =