Jakie piec konwekcyjno-parowy wybrać do swojego lokalu?

Jakie piec konwekcyjno-parowy wybrać do swojego lokalu?
modna-wiedza
Technologie & IT
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Piece gastronomiczne stosuje się w lokalach gastronomicznych, hotelach, cukierniach i piekarniach, a niekiedy także w innych miejscach. Wszędzie tam, gdzie pojawia się potrzeba przygotowania dobrej jakości wypieków (lub w inny sposób przetwarzanych potraw) można stosować piece gastronomiczne. Poniżej przedstawiamy kilka porad dedykowanych dla osób planujących zakup nowego pieca do swojego lokalu. 

Piece konwekcyjno-parowe a obróbka żywności 

Piece gastronomiczne typu konwekcyjno-parowego oferują rozmaite możliwości termicznej obróbki żywności. Dzięki wykorzystaniu mechanizmu emitującego gorące powietrze oraz parę wodną masz pewność, że wszelkie wypieki zostaną przygotowane z największą starannością. Będą równomiernie wypieczone z każdej strony, bez konieczności ich manualnego obracania. 

Typowy piec konwekcyjno-parowy pracuje w przedziale od 50 do nawet 300 stopni C (na programie pieczenia jak i grillowania). Gotowanie na parze jest realizowane w przedziale od 30 do 130 stopni. Programy dedykowane do ogrzewania posiłków wytwarzają natomiast temperaturę w przedziale 100-160 stopni. Warto dokładnie przyjrzeć się piecom gastronomicznym oraz parametrom ich pracy.

Pozostałe ważne funkcje pieców gastronomicznych 

Wybierając piec, warto też zwrócić uwagę na obecność funkcji dorastania ciasta, niezwykle ważna w perspektywie potrzeb piekarni i cukierni. Program wędzenia oraz program pasteryzacji również przydają się w wielu miejscach. Możliwość ustawienia czasu pracy urządzenia oraz dowolnego programowania innych jego parametrów pracy przydaje się w trakcie przygotowywania potraw szczególnie wymagających.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Duże, niestandardowe zamówienie drukarskie? Gdzie można je złożyć?
Duże, niestandardowe zamówienie drukarskie? Gdzie można je złożyć?
Niebawem zbliża się termin organizowanej przez nas kampanii reklamowej lub innego dużego przedsięwzięcia. Potrzebne będą plakaty, ulotki, foldery, ale najlepiej […]
Ostatnie wpisy