Wizytówki są istotnym elementem każdej małej firmy i powinny być postrzegane jako przedłużenie marki. Kiedy idziesz na spotkanie lub poznajesz kogoś nowego, Twoja wizytówka reprezentuje coś więcej niż tylko dane kontaktowe. Powinna informować nie tylko o tym, że masz zapotrzebowanie na usługi biznesowe, ale także o tym, że jesteś profesjonalistą, pewnym siebie i masz ugruntowaną pozycję. Oto kilka wskazówek, o czym należy pamiętać, projektując wizytówki po raz pierwszy.
Projekt będzie reprezentował to, czym się zajmujesz i jak podchodzisz do swojej pracy, więc upewnij się, że jest przejrzysty, profesjonalny i dobrze zaprojektowany. Wizytówki to pierwsze wrażenie, jakie użytkownicy odniosą na temat Twojej firmy. Powinny być minimalistyczne i wyglądać profesjonalnie, ale należy również zadbać o to, aby odzwierciedlały nasz unikalny charakter. Projektując wizytówki, wybierz czcionkę, która uzupełnia tożsamość Twojej marki i jest łatwa do odczytania. Jeśli przygotowujesz wiele różnych rodzajów wizytówek (np. jeden kolor dla potencjalnych klientów i inny dla obecnych), pamiętaj, że wybrany kolor to nie tylko kosmetyk – pomaga on również zapamiętać, jaką wizytówkę trzymasz w ręku. Zaprojektuj swoją wizytówkę tak, aby była przyjazna, szeroka i odważna. Twoja wizytówka jest wyrazem Twojej osobowości. Czy chcesz przekazać profesjonalizm, klasę czy kreatywność? Przed rozpoczęciem projektowania zdecyduj, jaki ma być ogólny wygląd, styl i ton Twoich nowych wizytówek. Więcej informacji na tej stronie https://studiokreacja.pl/oferta/identyfikacja-wizualna/wizytowki/.