Finanse i rynek

Wyróżnij się dobrą wizytówką firmową

8 października 2020

W dobie profili na portalach społecznościowych, wizytówka wciąż jest pomocnym narzędziem podczas zdobywania kontaktów biznesowych. W jakich miejscach są najbardziej użyteczną formą wyróżnienia się? Na przykład na różnego rodzaju spotkaniach biznesowych, eventach lub szkoleniach. Wygląd wizytówki firmowej powinien być niespotykany i zapadający w pamięć.

Jakie cechy powinna posiadać wizytówka?

Przedsiębiorcy wciąż szukają elementów, dzięki którym zaprezentują walory i korzyści swojej firmy. I to właśnie one powinny być podstawą stworzenia jedynej w swoim rodzaju wizytówki. Skupienie się na idei firmy, dawanych korzyściach, a następnie odzwierciedlenie ich w logo oraz na powierzchni malej wizytówki. Ich forma może być różna. Tak naprawdę ważne są szczegóły takie jak rodzaj papieru, czyli uczucie odbioru jej przez drugą osobę. Do nabycia dostępne są również wizytówki hot stamping. W tym przypadku najistotniejsza jest metoda wydruku. Jest on upiększany poprzez wytłaczanie na gorąco, a dzieje się to przy pomocy przewodzącym ciepło matrycom.

Zamiennie hot stamping nazywany jest również tremodrukiem. Folia do jego stworzenia składa się z kleju, lakieru i aluminium wtapiających się w powierzchnię nadruku. Dzięki zautomatyzowanemu procesowi termodruki wykonywane są szybko za stosunkowo niską cenę. Do ich zalet zaliczyć można również trwałość i odporność na zniszczenia. Hot stamping to niezwykle skuteczny sposób do tego, aby podnieść walory estetyczne nie tylko wizytówek, ale również na przykład plakatów reklamowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

1 × pięć =