O sukcesie zawodowym decyduje wiele rozmaitych czynników. Wiedza merytoryczna, umiejętność logicznego myślenia a także zdolność wykonywania pracy pod presją to tylko niektóre z nich. Bardzo ważne jest również to, by należycie się prezentować. Co zrobić by zawsze wyglądać profesjonalnie? Oto kilka sprawdzonych sposobów.
Prawdziwą podstawą jest stosowny ubiór. Musi być dopasowany do specyfiki zajmowanego stanowiska, schludny oraz reprezentatywny. Niedopuszczalne są wygniecione materiały, plamy i inne defekty estetyczne. Dobrze będzie zrezygnować z krzykliwych wzorów i kolorów na rzecz klasycznych, stonowanych barw i prostych krojów. W przypadku kobiet sprawdzą się sukienki sięgające przynajmniej do kolan, garsonki, koszule i eleganckie żakiety. Do tego szykowne botki lub szpilki oraz dobrej jakości torebka i gotowe! Całość dobrze będzie dopełnić subtelnym makijażem i ładnie ułożonymi włosami. U panów sytuacja jest nieco łatwiejsza. Tu najlepiej sprawdzą się garnitury lub zestawienie gustownych spodni z koszulą z kołnierzykiem i nieco bardziej swobodną marynarką. Tak zwany dress code w biznesie odgrywa bardzo dużą rolę dlatego nie należy go bagatelizować.