Odzież reklamowa to świetny element identyfikacji wizualnej marki oraz doskonała forma promocji. Ubrania z logo, hasłem reklamowym lub innym nadrukiem nawiązującym do działalności firmy wyróżnią ją na rynku. Jak wybrać najlepsze ciuchy? Podpowiadamy, co wziąć pod uwagę przy zakupie.
Przede wszystkim zastanów się, w jakim celu wykorzystasz zamówione ciuchy reklamowe. Odzież z nadrukiem może pełnić funkcję stroju roboczego. Wówczas należy dopasować ją do charakteru danego zawodu. Idealnym rozwiązaniem do branży gastronomicznej są eleganckie koszule, fartuchy i zapaski ozdobione logo. Koszule sprawdzą się również w hotelarstwie i branży kosmetycznej. Sprzedawcy, doradcy klienta i inne osoby pracujące w handlu mogą nosić T-shirty lub koszulki polo. Natomiast dla pracowników fizycznych odpowiednie są polary, bluzy, kamizelki odblaskowe i koszulki z logo.
Odzież reklamowa często wykorzystywana jest na eventach branżowych. W zależności od charakteru wydarzenia można wykorzystać klasyczne T-shirty lub koszule.
Jeśli odzież reklamowa jest formą upominku dla klientów, warto postawić na ciepłe bluzy lub proste koszulki.
Odzież reklamowa powinna wyróżniać się doskonałą jakością. Wybierz ciuchy wykonane z oddychających, naturalnych materiałów. Świetnie sprawdzi się bawełna, którą ceni się za wyjątkową miękkość, uniwersalność i wytrzymałość.
Koniecznie zwróć uwagę na gramaturę materiału. Na stronie https://strefa-logo.pl/ znajdziesz ubrania o gramaturze 180, 210, a nawet 340 g/m2. Propozycją firmy Strefa-logo są koszulki polo, T-shirty, polary i inne elementy garderoby. Z pewnością wybierzesz coś idealnego.